28 august 2023

PROCEDURĂ DE SELECȚIE ANIMATOR AL COMUNITĂȚII și ASISTENT ADMINISTRATIV PENTRU GAL BUCURESTI SECTOR 2


·  Funcția de animator al comunității în proiecte cu finanțare europeană presupune un rol crucial în implicarea activă a comunității în diverse inițiative finanțate prin programele și fondurile europene.

  •  Responsabilități pentru postul de ANIMATOR AL COMUNITĂȚII:

    Acest rol vizează mobilizarea și motivarea membrilor comunității pentru a participa și contribui la proiectele finanțate. Iată câteva dintre atribuțiile specifice ale unui animator al comunității în astfel de proiecte:

    • Identifică membrii comunității care ar putea beneficia sau contribui la proiect și îi motivează să se implice activ și să-și aducă contribuția.
    • Dezvoltă și implementează strategii de comunicare eficiente pentru a informa membrii comunității despre proiecte, beneficii și oportunități, utilizând canale precum întâlniri comunitare, rețele de socializare, afișe etc.
    • Planifică și coordonează evenimente și activități care să implice și să atragă membrii comunității în proiect, precum workshop-uri, prezentări, sesiuni de consultare etc.
    • Colaborează cu grupuri variate de membri din comunitate, inclusiv grupuri vulnerabile, pentru a asigura reprezentarea și implicarea tuturor.
    • Ascultă nevoile, preocupările și ideile membrilor comunității și folosește feedback-ul pentru a ajusta activitățile proiectului.
    • Identifică resursele disponibile în comunitate (cunoștințe, abilități, facilități etc.) și încurajează membrii să le valorifice în cadrul proiectului.
    • Dezvoltă și menține relații pozitive cu membrii comunității, părți interesate, organizații partenere și autorități locale.

    Responsabilitati pentru postul de ASISTENT ADMINISTRATIV:

    ·    Asistarea managerului GAL Bucuresti Sector 2 în procesul de gestionare/implementare a proiectului prin asigurarea de sprijin administrativ, secretarial și logistic;

    ·    Asistarea managerului de proiect în planificarea și organizarea întâlnirilor de proiect prin: trimitere agendă/topici de discutat la nivelul întâlnirilor către ceilalți participanți, participare la întâlniri, redactare minute;

    ·    Asistarea managerului de proiect în procesul de realizare a actelor adiționale/notificărilor de modificare a contractului;

    ·    Stabilirea agendei managerului de proiect;

    ·    Asigurarea de sprijin logistic și administrativ prin: colectare documente, scanare și copiere documente colectate, etc.;

    ·    Colectarea documentelor necesare întocmirii dosarelor aferente cererilor de rambursare/cererilor de plată;

    ·    Realizarea rapoartelor de activitate și a fișelor de pontaj;

    ·    Arhivarea documentelor specifice activității management și monitorizare proiect;

    Criteriile de selecţie sunt :

    ·                  Minimum studii medii;

    ·                  Minimum 1 ani de experiență profesională generală;

    ·                  Cunoştinţe avansate de operare PC

     

     Dosarul candidaturii va conține:

    1) Cerere inscriere la concurs;

    2) CV Europass;

    3) Copie CI (conform cu originalul);

    4) Diplome studii în copie (conform cu originalul)

    6) Documente care să ateste vechimea și specialitatea în muncă (conform cu original);

    O persoană poate candida pentru ambele poziții, respectiv ANIMATOR AL COMUNITĂȚII și ASISTENT ADMINISTRATIV.

     Lipsa oricărui document mai sus menționat se consideră motiv administrativ de respingere a candidaturii.

    Documentele vor fi transmise în  format fizic la sediul membrului GAL – FUNDAȚIA CORPUL EXPERȚILOR ÎN ACCESAREA FONDURILOR STRUCTURALE ȘI DE COEZIUNE EUROPENE din strada BDUL NICOLAE BALCESCU, NR.25, BL. WILSON, SC.A, ET. 7, AP.100, BUCURESTI, cu subiectul  “Pentru selecţie ANIMATOR / ASISTENT ADMINISTRATIV – GAL Bucuresti Sector 2”, până la data de 04.09.2023, orele 16:00.

    In situaţia în care se vor identifica mai mulţi candidaţi care răspund criteriilor de selecţie, GAL Bucuresti Sector 2 va organiza un interviu pentru finalizarea selecţiei.

    Bibliografia pentru interviu este:

    1.                Ordonanţa nr. 26/2000 cu modificarile introduse de Legea nr. 246/2005 privind organizarea și funcționarea asociațiilor și fundațiilor actualizată 2017;

    2.                Legea 53/2003 (Codul Muncii) actualizată 2017;

    3.                O.U.G. nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014 – 2020, publicata in Monitorul Oficial, partea I nr. 746 din 6 octombrie 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 105/2016 si ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 aprobate prin HG nr. 93/2016;

    4.                Ghidul Condiții Generale pentru POIDS;

    5.                Ghidul Condiții Specifice privind ”Sprijin pregatitor pentru elaborarea Strategiilor de Dezvoltare Locală în orașe / municipii cu o populație de peste 20.000 locuitori”;

    6.                REGULAMENTUL (UE) 2021/1060 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 24 iunie 2021 de stabilire a dispozitiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regionalä, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranzitie just si Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit si acvaculturà si de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum si Fondului pentru azil, migratie $i integrare, Fondului pentru securitate internã si Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor si politica de vize

    7.                REGULAMENTUL (UE) 2021/1057 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 24 iunie 2021 de instituire a Fondului social european Plus (FSE+) si de abrogare a Regulamentului (UE) nr. 1296/2013

     

    Concursul se va desfășura după următorul calendar:

    28 august 2023  – 04 septembrie 2023

    Documentele vor fi transmise în  format fizic la sediul membrului GAL – FUNDAȚIA CORPUL EXPERȚILOR ÎN ACCESAREA FONDURILOR STRUCTURALE ȘI DE COEZIUNE EUROPENE din strada BDUL NICOLAE BALCESCU, NR.25, BL. WILSON, SC.A, ET. 7, AP.100, BUCURESTI, cu subiectul  “Pentru selecţie ANIMATOR / ASISTENT ADMINISTRATIV – GAL Bucuresti Sector 2”, până la data de 04.09.2023, orele 16:00;

    05 septembrie 2023

    Afisare rezultate selecție dosare – accesare link ats.com.ro:30080/wpgal1ps2

    05 septembrie 2023

    Depunere contestații, pe adresa de e-mail gal.sector 2@gmail.comora 16.00

    06 septembrie 2023

    Soluționare contestații selecție dosare, ora 10.00;

    07 septembrie 2023

    Proba interviu – ora 11.00

    07 septembrie 2023

    Afișare rezultate interviu – ora 16.00

    08 septembrie 2023

    Depunere contestații, între 16.00 și 24.00 pe adresa de e-mail gal.sector 2@gmail.com;

    11 septembrie 2023

    Soluționare contestații și afișare rezultate finale – accesare link web ats.com.ro:30080/wpgal1ps2

      

    PREȘEDINTE EXECUTIV GAL BUCUREȘTI SECTOR 2

    VALENTIN GHEORGHE DIMON